سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هتل پارسیان آزادی تهران

هتل پارسیان آزادی تهران

هتل پارسیان آزادی تهران از بهترین هتل‌های 5 ستاره تهران است. این هتل در مجاورت کوهپایه رشته کوه البرز واقع شده در نقطه‌ای خوش آب و هوا و در همسایگی نمایشگاه بین المللی، سالن اجلاس سران.

هر چند هتل پارسیان آزادی از مرکز شهر دور است اما با قرارگیری در نقطه تلاقی شاهراه‌های اصلی به همه نقاط شهر از جمله جاذبه‌ها و مکان‌های دیدنی دسترسی دارد. از هتل پارسیان آزادی به راحتی می‌توانید به پارک ژوراستیک و کاخ سعدآباد و کوهستان توچال بروید.

در هتل پارسیان ازادی تهران همه چیز برای داشتن یک اقامت مرفه و آسوده فراهم است دل‌چسب ترین رستوران‌ها، مجهزترین سالن‌های جلسات و بهترین اتاق‌ها و سوئیت‌ها.

در هتل پارسیان آزادی تهران با واحدهای اقامتی متنوعی روبرو هستید. از اتاق‌های سینگل و دبل گرفته تا اتاق ویژه معلولین و سوئیت‌های جونیور، رویال و دوبلکس. شما می‌توانید بنا بر سلیقه و نیازتان هر کدام از این واحدهای اقامتی را که خواستید انتخاب و رزرو کنید. این واحدهای اقامتی دارای چیدمان و منظره‌های متفاوتی هستند و همه امکانات رفاهی مورد نیاز مهمانان را دارند.

با وجود رستوران‌های مختلفی که هتل پارسیان ازادی تهران دارد هیچ مهمانی نیست که غذای مورد علاقه و متناسب با ذائقه‌اش را در اینجا پیدا نکند. در این رستوران‌ها با منوی بلند بالایی از غذاهای ایرانی و ایتالیایی مواجه می‌شوید که انتخاب را برایتان سخت می‌کند. با وجود رستوران پارسه می‌توانید هر وقت از شبانه روز که احساس گرسنگی به سراغتان آمد غذایتان را سفارش و میل کنید. رستوران سرو برای مسافرانی است که ترجیح می‌دهند در هوای آزاد با خنکای نسیم غذایشان را نوش جان کنند. غیر از این هتل یک رستوران ایتالیای هم دارد که در فضای زیبا با دکوراسیون شیک غذاهای ایتالیای سرو می‌کند.

لابی لانج نیلو یک مکان دنج و فوق العاده در پشت هتل است که با انواع دم‌نوش‌های گرم و سرد و انواع کیک و شیرینی از مهمانانش پذیرایی می‌کند.

برای تفریح و شادابی کلوپ ورزشی هتل جای فوق‌العاده مناسبی است. سونای خشک و بخار، بخش ماساژ، حمام سنتی، جکوزی و حوضچه آب سرد از بخش‌های مختلف کلوپ ورزشی هتل است که به شما کمک می‌کند جانی دوباره به جسم و روحتان بدهید.

 

 

ایران سافر

جهت رزرو هتل و خرید بلیط ارزان به سایت http://iransafer.com مراجعه نمائید.