سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اگر دنبال هتل های مرکز شهر تهران هستید، این پست را بخوانید

اگر دنبال هتل های مرکز شهر تهران هستید، این پست را بخوانید

هتل های مرکز شهر تهرانهتل های مرکز شهر تهران

تهران، هتل خوب کم ندارد، اما برای بسیاری از مسافران پایتخت هتل های مرکز شهر تهران ایده آل تر است، چون هم به جاهای اداری و دانشگاهی نزدیکند و هم جاهای دیدنی. بیشتر این هتلها نیز از هتل های قیمت مناسب تهران محسوب می‌شوند و امکاناتی متناسب با خدماتشان را به مهمانان ارائه میدهند. ما در اینجا تعدادی از هتل های مرکز شهر را معرفی کرده‌ایم.

 

هتل بهار تهران

 

هتل بهار تهرانهتل بهار تهران

 

یکی از هتل های خوب مرکز شهر، هتل بهار است. هتل بهار همانطور که از اسمش پیداست در خیابانی به همین نام قرار گرفته، خیابانی که بورس لباس نوزاد و کودک هم هست و کمی که بروید به خیابان سرزنده و پرجنب و جوشی میرسید که از شیر مرغ تا جان آدمیزاد در آن پیدا میشود.

اگر دلتان بخواهد در هتلی نوساز اقامت داشته باشید، هتل بهار گزینه خوبی است چون یکسال بیشتر از زمان ساخت آن نمی‌گذرد. از دیگر ویژگی‌های خوب هتل بهار اتاق‌های تمیز و کارکنان خوش برخورد هتل‌اند، چیزی که توجه مهمانان این هتل را نیز جلب کرده.

آدرس: خیابان انقلاب، نبش بهار، پلاک 5? برای اطلاع از قیمت اتاق‌ها به این صفحه بروید.

هتل جهان تهران

 

هتل جهان تهرانهتل جهان تهران

 

برای آنهایی که میخواهند در هتلی در مرکز شهر اقامت داشته باشند، هتلی که وقتی از آن بیرون می‌آیند همه چیز در اطرافشان باشد، هتل جهان ایده‌آل ترین است. هتل جهان در خیابان ولیعصر قرار گرفته، اتوبوس‌های بی آر تی درست از جلوی هتل می‌گذرند و چند قدم که بروید به میدان پرجنب و جوش ولیعصر می‌رسید. اگر برای انجام کارهای اداری هم به تهران آمده باشید، مراکز اداری همگی در اطراف هتل واقع شده‌اند.

و اما در مورد خود هتل. هتل جهان را بیشتر به رستوران هندی‌اش می‌شناسند، به همین خاطر هم هست که وقتی وارد هتل میشوید حال و هوای هند به ناگاه غالب می‌شود. هتل را جوری درست کرده‌اند که یاد هند را در ذهنتان تداعی کند، روی دیوارها عکس بازیگران و شخصیت‌های هندی زده‌اند و با رنگ‌های گرم تزئینش کرده‌اند. غذا خوردن در رستوران هتل را از دست ندهید.

آدرس: ولیعصر، نبش طالقانی،کوچه رحیم زاده ، پلاک 523? برای اطلاع از قیمت اتاق‌ها به این صفحه بروید.

همه آنچه باید درباره تهران بدانید. اینجا بخوانید.

هتل مرکزی ایران تهران

 

هتل مرکزی ایران تهرانهتل مرکزی ایران تهران

 

هتل مرکزی ایران تهران برای آن دسته که به جاها و چیزهای خاطره‌انگیز علاقه دارند هتلی است بسیار مناسب. هتل مرکزی ایران یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های تهران است و در یکی از خاطره‌انگیزترین خیابان‌های تهران، یعنی لاله زار قرار گرفته. خیابان لاله زاری که زمانی مرکز فرهنگی و سینمایی ایران بود و حالا مغازه‌های لوستر و چراغ در آن خودنمایی می‌کنند.

اگر از امکانات خود هتل خواسته باشید باید بگوییم مهمترین ویژگی این هتل تمیزی آن است که به دنبال بازسازی‌ای که اخیرا بر روی قسمت‌های مختلف آن صورت گرفته، به وجود آمده. کارکنان هتل خوش‌برخوردند و دسترسی‌ هتل نیز به جاهای تاریخی و دیدنی مناسب است. هم مترو سعدی نزدیکش است و هم مترو فردوسی و دروازه دولت.

آدرس: خیابان لاله زار نو ، نرسیده به چهارراه منوچهری ، پایین تر از سینما کریستال. برای اطلاع از قیمت اتاق‌ها به این صفحه بروید.

هتل شهریار تهران

 

هتل شهریار تهرانهتل شهریار تهران

 

درست است که هتل شهریار در میدان امام خمینی قرار گرفته و ممکن است اینطور به نظر برسد که بسیار شلوغ و پرسروصداست، ولی از آنجایی که هیچ کدام از  پنجره‌های هتل رو به خیابان نیست، بنابراین کمتر سروصدایی نیز در هتل شنیده می‌شود. پنجره‌های هتل همگی رو به حیاط هتل هستند و این مزیتی است بزرگ.

هتل شهریار تهران از یکطرف به بازار تهران نزدیک است و از یک طرف به جاهای تاریخی و موزه‌های آن. خیابان دیدنی سی تیر تنها 10 دقیقه پیاده با هتل فاصله دارد و موزه‌هایی مثل ایران باستان و کاخ گلستان هم نزدیکش هستند. مترو مرکزی امام خمینی هم که روبه روی هتل واقع شده.

آدرس:  میدان امام خمینی، خیابان سعدی جنوبی جدید ، بلوک 8 غربی، پلاک 24? برای اطلاع از قیمت اتاق‌ها به این صفحه بروید.

دیگر هتل های مرکز شهر تهران:

هتل گلستان تهران. آدرس: خیابان حافظ ، نرسیده به میدان حسن آباد ، پلاک 14

هتل آپارتمان رازی تهران. آدرس: خیابان انقلاب، چهارراه ولی عصر، ضلع شرقی پارک دانشجو.

هتل مینا تهران . آدرس:  خیابان دکتر مفتح جنوبی، پایین تر از سمیه، روبروی دانشگاه خوارزمی، پلاک 82?

هتل پاسارگاد تهران. آدرس: خیابان جمهوری، خیابان جمالزاده جنوبی، پلاک 61

هتل حافظ تهران . آدرس: خیابان فردوسی، کوچه بانک ملی، پلاک 18

هتل آرمان تهران. آدرس:  خیابان سعدی جنوبی، اول خیابان اکباتان، نرسیده به مترو ملت

هتل قناری تهران. آدرس: خیابان سمیه، بین دکترمفتح وفرصت، پلاک 92

هتل آراد تهران. آدرس:  ابتدای خیابان استاد مطهری ، خیابان لارستان ، خیابان جهان سوز، پلاک 26

هتل سروش تهران. آدرس: میدان فردوسی ،خیابان انقلاب ،خیابان فرصت ،کوچه نمازی ،پلاک1